מאמרים

Shot of a young woman experiencing anxiety while having a dental procedure performed on her

פחד מרופא שיניים: דרכים להתמודד עם חרדה דנטלית

פחד מרופא שיניים, או בשמו המקצועי "חרדה דנטלית", הוא תופעה נפוצה המשפיעה על מטופלים רבים בכל הגילאים. תחושת החרדה הזו יכולה למנוע מאנשים לפנות לטיפולים דנטליים חיוניים, מה שעלול להוביל להחמרת מצב השיניים ולבעיות בריאותיות נוספות. במאמר זה נדון במקורות החרדה הדנטלית, ונציג את הפתרונות שמציעה המרפאה של ד"ר שחר בלחש בתל אביב להתמודדות עם הפחד ולהבטחת חוויית טיפול רגועה ונעימה.

המשיכו לקרוא »
Top view of dentist with veneers palette stock photo

ציפויי חרסינה: הדרך שלך לחיוך מושלם

ציפויי חרסינה הם אחד הטיפולים הפופולריים ביותר בתחום האסתטיקה הדנטלית, והם מציעים פתרון מתקדם ומיידי לשיפור מראה השיניים והשגת חיוך מושלם. במאמר זה נסקור את יתרונות ציפויי החרסינה, התהליך עצמו, מי מתאים לטיפול, וכיצד המרפאה של ד"ר שחר בלחש בתל אביב מספקת את התוצאות המדהימות ביותר באמצעות טכנולוגיה ושיטות מתקדמות.

המשיכו לקרוא »
Surgery in a dental clinic

הרמת סינוס – כל מה שצריך לדעת על הטכניקה להגדלת נפח העצם בלסת העליונה

הרמת סינוס היא אחד ההליכים הנפוצים ביותר ברפואת השיניים המודרנית, והיא מיועדת להגדלת כמות העצם באזור הלסת העליונה לצורך השתלת שיניים. כאשר קיים מחסור בעצם באזור זה, הליך הרמת הסינוס מאפשר לבצע השתלת שיניים בבטחה וביעילות, תוך הבטחת תוצאות ארוכות טווח.

המשיכו לקרוא »
Team dental surgeons working in dental clinic.

השתלת עצם – מה עושים כשאין מספיק עצם להשתלת שיניים?

אחד האתגרים הגדולים ביותר בהשתלות שיניים הוא חוסר עצם מספקת באזור הלסת שבו נדרשת ההשתלה. במצבים כאלה, השתלת עצם, הידועה גם כאוגמנטציה, היא הפתרון המרכזי. במאמר זה נעסוק בטכניקות השונות של השתלת עצם, הסיבות לביצוע ההליך, והחומרים שבהם נעשה שימוש במרפאה של ד"ר שחר בלחש בתל אביב.

המשיכו לקרוא »
Dental Implant and x-ray picture as background

שתלים דנטליים – כל מה שרציתם לדעת על השתלות שיניים

השתלות שיניים הן אחד מהטיפולים המתקדמים ביותר בתחום רפואת השיניים המודרנית. הן מאפשרות לשקם את הפה בצורה אסתטית ופונקציונלית, גם במקרים של אובדן שיניים מלא או חלקי. במאמר זה נסקור את היתרונות של השתלים הדנטליים, תהליך ההשתלה, קריטריונים לבחירת מרפאה לביצוע הטיפול, ונציג את המרפאה של ד"ר שחר בלחש כמובילה בתחום זה בתל אביב.

המשיכו לקרוא »

בחירה נכונה של רופא שיניים בתל אביב: קריטריונים והמלצות

כאשר מדובר בבחירת רופא שיניים בתל אביב, ישנם מספר קריטריונים חשובים שיש לקחת בחשבון. הבחירה הנכונה תשפיע באופן ישיר על בריאות הפה, רמת הנוחות שלך במהלך הטיפולים ואיכות התוצאות לאורך זמן. במאמר זה, נדון בקריטריונים המרכזיים שחשוב לשקול בעת בחירת רופא שיניים בתל אביב, ונראה כיצד המרפאה של ד"ר שחר בלחש עומדת בכל אחד מהם. קריטריונים לבחירת רופא שיניים בתל אביב 1. ניסיון מקצועי רופא שיניים בעל ניסיון רב בתחומים שונים של רפואת השיניים הוא

המשיכו לקרוא »
ד"ר שחר בלחש רופא שיניים

רופא שיניים בתל-אביב

איך בוחרים רופא שיניים בתל-אביב? במאמר זה נציג לפניכם מספר טיפים לבחירת רופא שיניים בתל אביב. תל אביב היא אחת הערים הגדולות בישראל ובעלת האזור המטרופוליני הגדול ביותר סביבה – כמעט שני מיליון איש גרים בתל-אביב ובסביבתה. בהתאם לכך, גם מספר רופאי השיניים בתל אביב גדול במיוחד – זו ככל הנראה העיר עם מספר רופאי השיניים הגדול ביותר בארץ. אז איך בוחרים רופא שיניים בתל-אביב? על מה צריך לחשוב בעת הבחירה וכיצד להגיע לרופא השיניים

המשיכו לקרוא »
שתל דנטלי

כל מה שרציתם לדעת על שתלים דנטליים

אז מה הם בעצם שתלים דנטליים? שתלים דנטליים הם מעין ברגים העשויים מטיטניום ומטרתם לעגן כתרים, גשרים ותותבות במקומן של שיניים חסרות, לצורך מראה ותפקוד תקינים. השתלים נמצאים בשימוש ברפואת השיניים כבר קרוב ל-50 שנים, ולאורך הזמן הוכיחו את עצמם כפתרון מצוין במקרים של חסר שיניים קטן או נרחב – משן בודדת ועד לסת שלמה. לאחר התקנת השתלים בפעולה כירורגית, מתחיל תהליך הקרוי "אוסטאואינטגרציה" ובמהלכו עצם הלסת נצמדת לשתל ועוטפת אותו ליציבות מקסימלית. יציבות השתל

המשיכו לקרוא »
תקריב של פיו של אדם עם שפתיו פתוחות מעט, חושף שיניים נקיות ולבנות ושפתיים חלקות - מציג את היתרונות של אוגמנטציית עצם כולל מקורות בלוקים.

אוגמנטציית עצם כולל מקורות בלוקים

אוגמנטציית (השתלת) עצם כאשר רוצים לבצע שתלים דנטליים לאחר אבדן שיניים, התנאי הבסיסי לביצוע הפעולה הוא נפח עצם מספק באתר ההשתלה. נפח עצם מספק הנו הכרחי לצורך עיגון ראשוני ומאוחר של השתל ויציבותו לאורך זמן. ישנם מספר גורמים העלולים להביא לאבדן נפח העצם וביניהם –ספיגה לאחר עקירת שן, מחלת חניכיים, זיהום וטראומה. קיימים סוגים שונים של השתלות עצם: שימור רכס – טכניקה זו מבוצעת במידה וידוע מראש שיש צורך בעקירת שן ובהתקנת שתל דנטלי במקומה.

המשיכו לקרוא »
אדם מדגים טכניקות שיניים, כולל הרמת סינוס, על דגם של שיניים באמצעות כלי שיניים.

כל מה שצריך לדעת על הרמת סינוס

כל מה שצריך לדעת על הרמת סינוס בשנים האחרונות, עם השימוש הגובר בשתלים דנטליים להשלמת שיניים חסרות, הרמת סינוס הפכה לפרוצדורה נפוצה מאוד. מטרתה של הרמת הסינוס היא ליצור גובה עצם מספק להתקנת שתלים במקרים בהם גובה העצם הנותר אינו מאפשר ביצוע השתלה באזור האחורי של הלסת העליונה. נדרש גובה עצם מינימלי לצורך תמיכה בשתל ויציבותו לאורך זמן. באיזורים אחוריים של הלסת העליונה קיימים חללים אנטומיים הקרויים "הסינוסים המקסילריים". השתלה בלסת עליונה כאשר אין מספיק

המשיכו לקרוא »